مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-11فرهنگي

برگزاری کارگاه های توانمند سازی در روستاهای گردشگری اسدآباد


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی اسدآباد از برگزاری کارگاه توانمند سازی گردشگری روستایی در روستاهای گردشگری ملحمدره و ترخین آباد این شهرستان برای نخستین بار خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی اسدآباد از برگزاری کارگاه توانمند سازی گردشگری روستایی در روستاهای گردشگری ملحمدره و ترخین آباد این شهرستان برای نخستین بار خبر داد.

کامران اکبری شایگان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دو کارگاه توانمندسازی گردشگری روستایی در روستاهای گردشگری ملحمدره و ترخین آباد شهرستان 30 نفر از اهالی این روستاها شرکت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این کارگاه های توانمندسازی گردشگری روستایی با مباحث مختلفی چون کسب و کارهای گردشگری روستایی، توانمندی های روستایی، برگزاری جشنواره های محلی در روستاها توسط اهالی، احیا ظرفیت های مغفول مانده و فراموش شده گذشته روستا، معرفی بازی های بومی محلی، تبلیغات خانه مسافرها در فضای مجازی، تبدیل خانه مسافرهای دارای پتانسیل به بوم گردی، تغییر کسب و کارهای گردشگری با ایده های جدید و استفاده از سایت ها و فضاهای مجازی برای معرفی روستاها آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های توانمند سازی در روستاهای گردشگری اسدآباد

برگزاری کارگاه های توانمند سازی در روستاهای گردشگری اسدآباد